woensdag 1 december 2010

Kerst cadeautasje

Benodigdheden:
  1. bruin inpakpapier
  2. viltstiften
  3. schaar
  4. liniaal
  5. lijm
  6. patroon cadeautasje
  7. stukje touw van 25 cm
Patroon: klik en print
Print het patroon uit. Laat kinderen dit patroon overnemen op een stuk bruin inpakpapier. Maak een kersttekening op een of beide brede delen van het stuk papier. Je kunt er ook voor kiezen een tekening te maken op wit papier, en deze later op het tasje te plakken.
Vouw de vouwlijnen. Plak eerst de lange plakstrip van de zijkant van het tasje naar binnen. Vouw dan de twee kleinste plakranden voor de bodem naar binnen, en daarna de twee bredere. Plak de brede bodemplakstroken aan de kleine en aan elkaar vast.
Gebruik een perforator om gaatjes in het tasje te maken. Rijg een touwtje door de gaatjes zodat je twee hengels krijgt en knoop dit vast.

1 opmerking:

  1. Haha, ik ben een beetje laat met reageren geloof ik. Maar ik vind je leuke blog pas vandaag. Op zoek naar een patroon voor een cadeautasje. Leuk idee, ik ga er mijn eigen draai aan geven. Dankjewel voor de duidelijke uitleg en het patroon. Ik kom zeker terug hier!

    BeantwoordenVerwijderen